Open Access. Bibliotecario. By Edgardo Civallero

Open Access

Complete and updated publication list, with links for free download, in the open access archive Acta Académica.

Articles

Open Access: Developments and experiences in Latin America. TRIM - Trends in Information Management, 4 (1), 2008, pp. 77-90.

Pre-prints

Open Access: Basic concepts and experiences in Latin America.

Conference papers

Open Access: Experiencias latinoamericanas. In II Congreso Internacional de Bibliotecología e Información CIBI2006, Lima (Peru), 13-15.Nov.2006.